Sweetpea
Wanneer haar vader sterft en de pestkop van haar school terugkeert naar de stad, raakt Rhiannon de controle kwijt.
Overmand door macht en rechtvaardigheid, gaat Rhiannon achter haar volgende doelwit aan: Julia Blenkingsopp.
Terwijl Julia in de garage opgesloten zit, probeert Rhiannon te bewijzen dat ze geen loser is.
Rhiannon en Julia sluiten een ongemakkelijke wapenstilstand terwijl steeds meer mensen argwaan krijgen.
Rhiannon komt misschien weg met wat ze heeft gedaan, niet wetend wat ze te verliezen heeft.