BOUNDLESS
Na te zijn afgewezen door de koning van Portugal vindt Magellaan een andere manier om zijn droom te verwezenlijken. In Sevilla brengen ze hun tijd door in kroegen en met ruzies.
Ze beschuldigen je van verraad
De Portugese vloot wil niet dat de expeditie slaagt en zal er alles aan doen om ze te dwarsbomen.
Als ze na bijna een jaar op zee de doorgang nog niet gevonden hebben, komt de bemanning in opstand tegen Magellaan.
Elcano neemt een gewaagd besluit, waardoor de loop van de geschiedenis zal veranderen.