Building Alaska
In een van de meest afgelegen en ruige plaatsen van deze planeet, heeft jachtdeskundige Bob May talloze avonturiers geleid tijdens hun droomreis op het Kenai-schiereiland in Alaska. Nu is het zijn beurt om te dromen.