In 1972 verdwijnt de zevenjarige Steven uit Merced, Californië. Als hij zeven jaar later op heroïsche wijze terugkeert, kan de media geen genoeg krijgen van het verhaal. Dit is echter niet het mooie Hollywood-einde dat het lijkt te zijn.