Damnation
Een epische saga over de verborgen geschiedenis van het Amerikaanse binnenland in de jaren 30, rond het mythische conflict tussen grootkapitaal en de onderdrukten.
Onderhandelingen beginnen tussen de boeren en de bank; Creeley zaait verdeeldheid onder de boeren.
Seth en Creeley staan op scherp wanneer een rondreizend circus naar Holden komt.