De Thundermans
Terwijl Phoebe ernaar streeft haar superheldenkrachten voorgoed te gebruiken, omarmt Max de duistere kant.
Max en Phoebe krijgen een baan bij een pizzeria zodat ze de nieuwe ME-telefoon kunnen krijgen.