Deceit
De undercoveroperatie komt op gang als hoofdverdachte Colin Stagg voor undercoveragente ‘Lizzie James’ begint te vallen. Maar als de honingval ontdekt dreigt te worden, moet rechercheur Pedder snel ingrijpen.
Undercoveragente ‘Lizzie’ ontmoet verdachte Colin Stagg in het echt en probeert zijn vertrouwen te winnen. Maar met het verstrijken van de weken begint de druk op haar schouders zijn tol te eisen.