Denderende dinowereld
Veren, de evolutionaire doorbraak die zorgde voor stabielere lichaamstemperaturen, wat resulteerde in uitstekende mobiliteit, zelfs bij koud weer.
Seizoen finale - De wereld van zeemonsters
Onderzoek heeft vooruitgang geboekt in de wereld van de "gigantische draak" die 60 miljoen jaar geleden heerste over de prehistorische zeeën.