Dimension 404
Dimension 404 is een sciencefiction-anthologiereeks die de wonderen en verschrikkingen van ons digitale tijdperk verkent.
Wanneer Adam via een datingapp zijn perfecte match ontmoet, lijkt het alsof een droom uitkomt. Maar wanneer hij 'Ik hou van je' zegt, ontdekt Adam een geheim dat hem doet twijfelen aan het leven en de liefde.
Een verwaande filmpurist probeert de wereld te redden wanneer hij zich realiseert dat de 3D-film die hij aan het kijken is een hersenzuigend interdimensionaal monster oproept dat alleen hij kan zien.
Een hopeloos nostalgische studente natuurkunde vecht om haar geestelijke gezondheid te bewijzen – en gaat op avontuur door ruimte en tijd – wanneer niemand op aarde zich haar favoriete tekenfilmserie uit de jaren 90 kan herinneren.