Dumbbell
Sakura Hibiki is een doorsnee middelbare scholier met een vraatzuchtige eetlust en besluit zich in te schrijven bij de nabijgelegen sportschool. Daar ontmoet ze een mooie trainer, Machio, die haar onbewust overhaalt om zich in te schrijven en haar zoektocht naar een geweldig lichaam te beginnen.