EAT. RACE. WIN.
EAT. RACE. WIN. is een avontuur achter de schermen van het grootste sportevenement ter wereld: de Tour de France. De koningin van showkoken, chef Hannah Grant, neemt je mee op haar race als ze op zoek gaat naar krachtvoedsel voor het pro-wielrenteam van Australië, Orica-Scott. Hannah laat zien wat er nodig is om op de top van het menselijke kunnen te presteren in een uithoudingsrace van 21 dagen.