Elena van Avalor
Of ze nu naar Vallestrella reist om te leren over de dieren in het koninkrijk, of scepterles krijgt van Zuzo, Elena kan alles aan vanwege haar familie en vrienden die van haar houden!
Een vlinderpadje wordt per ongeluk achtergelaten. Isabel en de kleine jagulaars proberen hem te leren vliegen zodat ie z'n familie kan inhalen.
Slapende Zonnevogel
Nadat een kwaadaardige duende per ongeluk is vrijgelaten uit een pot van Quita Moz, moeten Elena en Isabel hem er weer in zien te krijgen voordat Quita Moz wakker wordt.
Wanneer de kleine jagulaars erachter komen dat bonte sprinters misschien zo snel zijn door het eten van sterrenfruit willen zij dat ook uitproberen.
Elena, Isabel en de kleine jagulaars kijken naar de rituele vriendschapsdans van de pauwhazen en helpen een eenzame pauwhaas om vrienden te maken.
Een groepje flaringo's observeert Elena, Isabel en de jagulaartjes en verstoort hun rust om te zien wat er dan gebeurt.
Elena gebruikt haar verbeeldingskracht om een bandiet die een reliek steelt tegen te houden.