Epstein's Shadow: Ghislaine Maxwell
We onderzoeken de machtige, geconnecteerde en mysterieuze Ghislaine Maxwell, wiens leven een erg nare wending neemt wanneer ze Jeffrey Epstein, de seriële zedendelinquent, ontmoet.
We onthullen Maxwell als de vermeende misdaadpartner van Jeffrey Epstein en verdiepen ons in haar moeilijke verleden. Ze groeide op onder haar vader, mediatyrant en miljonair Robert Maxwell.
Na de dood van haar vader vlucht Maxwell naar New York, waar ze voor Jeffrey Epstein valt en zijn vriendin, partner en vermeende madame wordt in zijn sekshandelssysteem.