Furia
Politie Asgeir verhuist naar een idyllisch stadje in West-Noorwegen. Na een lokaal conflict ontmoet hij de mysterieuze vrouw Ragna, en al snel zitten ze allebei vast in een netwerk van rechts-radicale krachten in Europa.