German Genius
Na zijn veelgeprezen rol als Toni Hamady in 4 Blocks heeft Kida Khodr Ramadan moeite met het vinden van een nieuw groot project… tot hij na een onverwacht compliment van Ricky Gervais de kans krijgt een Duitse versie van Extras te maken.
Kida Khodr Ramadan is ten einde raad: na zijn veelgeprezen rol in 4 Blocks krijgt hij geen aanbiedingen die bij zijn carrièrevisie passen. Maar een tweet van Ricky Gervais verandert alles.
Wilhelm and the Circumciser
Kida heeft moeite de trailer voor zijn project te financieren, tot hij een uiterst ongewone kans krijgt om een deel van de productiekosten terug te verdienen.
Kida moet financiering regelen en kosten besparen, anders gaan zijn familie en de productie failliet. Sami doet merkwaardige zaken op school.
Het drama met de stand-in is nog Kida’s minste zorg als hij opeens gecanceld dreigt te worden. Als Marius een onthullend zijproject begint, besluit Kida de controle over het narratief te nemen.