In the know
Met de hulp van zijn diverse poppenteam voert de goedbedoelende maar hypocriete nitwitpop, en de op twee na populairste presentator van de publieke radio, Lauren Caspian diepgaande interviews met echte menselijke beroemdheden.
Whose house?
Lauren geeft een rondleiding door de studio aan een grote donateur tijdens de Pledge Drive Day bij "In the Know".
Fabian en Carl strijden om de titel van veiligheidsofficier; door medisch nieuws raakt Lauren van streek.
Lauren probeert tijdens een vakantie indruk te maken op zijn 13-jarige zoon door Hugh Laurie te interviewen.