Ga op een onvergetelijke reis met Hillary Clinton en Chelsea Clinton terwijl zij op avontuur gaan met de moedigste vrouwen ter wereld. Dit zijn zowel vrouwen die je kent als stille krachten. Ze maken je aan het lachen en inspireren je het beste uit jezelf te halen.