Heaven
Sebastian is op zoek naar zingeving. Hij vindt die in Piotr, een zelfbenoemde goeroe die een commune leidt: Heaven.
De jonge en gevoelige Sebastian, die na ziekte en onrust de weg kwijt is, raakt in de ban van de charismatische genezer Piotr.