Heaven's Gate: The Cult of Cults
De sekte Hemelpoort, opgericht door Marshall Applewhite en Bonnie Nettles, begon in 1975 met de mysterieuze verdwijning van 20 mensen uit een klein stadje in Oregon en eindigde in 1997 met de grootste zelfmoord ooit in Amerika.