Hell on Earth: The Verónica Case
Deze docuserie vertelt de nasleep van de verkrachting van de 13-jarige Verónica Rodríguez García in 1998 en haar moeders zoektocht naar gerechtigheid.
Why don’t they believe me?
In 1998 overleeft de 13-jarige Verónica een gewelddadige aanval, maar zij en haar moeder ondervinden tegenwerking in hun strijd voor gerechtigheid.
2005. Wanneer Pincelito wordt vrijgelaten uit de gevangenis, is Mari Carmen vastbesloten om haar dochters verkrachter het zwijgen op te leggen.
De rechtszaak tegen Mari Carmen leidt tot een landelijk debat. Activisten gebruiken sociale media om voor een volledig pardon te pleiten.