Karl
Kleine Jonny zal in de verleiding komen om een oranje soda te drinken. Karl zal de machtige schurk Sodabot moeten verslaan en deze ongezonde verleiding moeten vermijden. Sodabot valt Karl met veel frisdrank aan met ongelooflijke snelheid! Zal Karl het halen?
Karl vs Burger Fred
Kleine Jonny zal in de verleiding komen om een grote hamburger te eten. Onze held Karl zal de behendige schurk Burger Fred moeten verslaan in een videogame-stijlwedstrijd en deze ongezonde verleiding vermijden.
Kleine Jonny zal in de verleiding komen om een hotdog te eten. Onze held Karl zal de snelle en furieuze schurk Hot Doug moeten verslaan in een autorace-duel en deze ongezonde verleiding moeten vermijden.
Kleine Jonny zal in de verleiding komen veel mosterd op zijn eten te zetten. Onze held Karl zal de slechterik Mustard West in het Oude Westen moeten verslaan en deze ongezonde verleiding moeten vermijden.