Kirby Buckets
Kirby Buckets wil meedoen aan een personage-ontwerpwedstrijd om zijn idool te ontmoeten en zijn personage op tv te zien.
Kirby ontdekt de legende van de meest beruchte grap die ooit heeft bestaan van Prank Williams Jr. Terwijl Kirby en zijn vrienden zoeken naar instructies, lukt het Dawn om ze een stap voor te blijven.
Kirby heeft huisarrest en moet in de achtertuin kamperen terwijl Fish en Eli het huis binnensluipen. Ondertussen proberen Dawn en Belinda wanhopig hun favoriete band te ontmoeten bij een hotel.
Kirby doet alsof hij ziek is zodat hij geen cijfer krijgt voor een project. De verpleegster gelooft Kirby's symptomen en diagnosticeert hem met P.U.P.P.I.E.S. - een ogenschijnlijk dodelijke ziekte.