Limbo
Een laat telefoontje verandert alles voor Ebba, My en Gloria. Het nieuws dat hun respectieve zonen betrokken zijn bij een ernstig auto-ongeluk stelt hun vriendschap en prioriteiten op de proef.
Between Heaven and Hell
Na het ongeluk weten Ebba en Fredrik niet hoe ze hun situatie moeten aanpakken. Louise wordt geconfronteerd met andere problemen in het dagelijks leven, en door het ongeluk komt Conrad, Helena's ex, terug in Mays leven.