Een goede vriend van Higgins, een kunstkenner die Magnum onlangs zijn beveiliging heeft laten testen, is vermoord. Thomas wordt aangehouden als hoofdverdachte.
Een oudere zakenman, Henry Brown (Ben Vereen), vraagt Magnum zijn verloren liefde op te sporen waar hij onlangs nog contact mee had – alleen is ze 30 jaar geleden overleden.