Menudo: Forever Young
De Puerto Ricaanse zakenman Edgardo Díaz waagt een gok met de oprichting van de ‘eeuwig jeugdige’ boyband Menudo, die al snel Latijns-Amerika verovert.
De nalatenschap van Menudo is verankerd in de internationale boybandgekte van eind jaren 90 en begin jaren 00. Maar een paar van de voormalige leden vertellen over nooit rechtgezet onrecht, schandalen en trauma’s van hun ervaring.