Mickey's Kerstverhalen
Goofy en zijn vrienden beseffen dat ze vergeten zijn de ster op de dorpspleinboom te zetten! Het team maakt er hun missie van om hoe dan ook de ster in de boom te krijgen!
Hoe je een sneeuwpop maakt
In de grote traditie van Goofy's 'Zo doe je dat'-video's wil Goofy ons leren hoe je een sneeuwpop moet maken, met hilarische en rampzalige resultaten.
Jingle en Jolly maken per ongeluk de slee van de kerstman stuk. Als Mrs Kerstman de Kerstman een nieuwe slee geeft, maken Jingle, Jolly en de Kerstman er een proefrit mee.