MILF Manor
In een prachtig resort in Mexico gaan single vrouwen van 40 plus op zoek naar de liefde bij single mannen van in de 20. Kunnen ze bewijzen dat leeftijd er niet toe doet?
De komst van een nieuw stel brengt onrust. Stefany's gedrag leidt tot verwarring, waardoor haar mannen ruzie krijgen. Enkele moeders hebben hun oog op dezelfde man laten vallen.