Morph: mini-avonturen
Portable Hole
Wanneer de gulzige Chas alle broodjes opeet, besluit Morph dat het tijd is om hem een lesje te leren. Hij heeft alleen een gat nodig.
Morph vindt een lot uit de loterij en besluit een grap uit te halen met Chas, maar misschien heeft Chas echt het winnende lot.