No Friend of Mine
Tony en Ziva sporen de ongrijpbare hacker op en slaan de handen ineen wanneer Interpol zich meldt.
Onzeker wie te vertrouwen en vals beschuldigd van een bomaanslag, duiken Tony en Ziva onder.
Tony en Ziva gebruiken een bruiloft als undercoveroperatie om hun vijanden uit te schakelen.
Nadat de secretaris-generaal van Interpol vermist wordt, leidt dat Tony en Ziva naar een zwaarbeveiligde gevangenis.
De inzet wordt groter wanneer het safehouse waar Tali zich schuilhoudt wordt ontdekt.