Poor Devil
Een komische animatieserie voor volwassenen over Stan, de antichrist, die niet graag boosaardig is, maar is voorbestemd om de apocalyps te ontketenen en de mensheid te vernietigen.
Als hij 665 maanden is geworden, wordt Stan, een acteur in spe -en de antichrist- naar New York gestuurd om zijn lot te vervullen en de mensheid te vernietigen. Maar er ontstaat chaos als hij auditie doet voor een reclamespot.
Stan wordt aangeroepen en moet terug naar New York. Terwijl Samael wordt gestuurd om hem te redden, helpt Mefisto een geest om een taak te volbrengen die ze bij leven niet af heeft gekregen.
Na een gesprek met zijn vader vol misverstanden, doet Stan met ongewild een schokkende belofte. Ondertussen belooft Mefisto een wraakzuchtige beer in de dierentuin om hem te helpen.
Terwijl Samael wraak neemt op haar ex-vriend Surt, ontmoet een diepbedroefde Stan een mysterieuze vrouw met bijbedoelingen.
Vastbesloten om op eigen benen te staan vindt Stan een baan als koerier. Maar wat een simpel klusje lijkt, wordt een bizar ruimteavontuur.