Prisoner
Amber Todd, een toegewijde en integere gevangenisbewaarder, moet Tibor naar de rechtbank begeleiden om tegen het machtige misdaadsyndicaat Pegasus te getuigen.
Terwijl Amber herenigd wordt met haar familie en Tibor zijn moeder confronteert, komen familiegeheimen aan het licht.
Nu haar familie in gevaar is, jagen Amber en Tibor op O’Neill; Tebbit ontdekt het plan van Pegasus.
Amber en Tibor racen door Londen naar de rechtbank, terwijl ze met meedogenloze dreigingen worden geconfronteerd.