Sam & Cat
Sam Puckett is grappig en weet zich overal uit te redden. Cat Valentine is lief en komt steeds in de problemen. Als Sam naar Los Angeles verhuist, worden ze huisgenoten en zetten ze een babysitservice op. Dit wordt een bizar en hilarische avontuur.
#Lievelingsserie
Sam en Cat passen op twee jongens en ze proberen te voorkomen dat hun favoriete serie van tv verdwijnt.
Sam en Cat kibbelen over wie de favoriete oppas van een jongetje is en proberen allebei zijn aandacht te krijgen.