Secret Restoration
Een vrouw brengt PJ de auto van de dromen van haar man, een Corvette uit de jaren 90, die moet worden opgeknapt. David en Sara proberen een ​​heel vroege flipperkast te redden, en Alfred blaast nieuw leven in een zeldzame Duitse accordeon.
Rock, Fire, And Roll
Alfred helpt een vrouw haar man te verrassen met een klassieke Fender Mustang-gitaar. Dave gebruikt restaureert een ​​gietijzeren kachel. Terwijl Sara een oud bureau laat glimmen, verandert PJ een oude golfkar in een flitsende klassieker.