Sigmund en de zeemonsters
De broers Johnny en Scotty en hun nichtje Robyn worden beste vrienden met een lief jong zeemonster Sigmund, die ze vinden op het strand. De drie kinderen leren Sigmund over de mensenwereld en helpen hem en zijn familie met kapitein Barnabus, een zeemonster jager die vastbesloten is om te bewijzen dat deze monsters echt bestaan.