Star Trek: Starfleet Academy
Na jaren op de vlucht te zijn geweest, wordt Caleb in een nieuwe klas op de Starfleet Academie toegelaten.
De streken tussen de cadetten van de academie en die van een rivaliserende school escaleren.
Jay-Den gaat de confrontatie met zijn nalatenschap aan. Nahla moet Jay-Den's ras redden.