Star Wars Vehicle Flythroughs
Ga op ontdekkingstocht door de meest iconische en geliefde ruimtevaartuigen uit de Star Wars-films. Deze betoverende serie neemt je mee op reis naar de sterrenstelsels in het Star Wars-universum, hier heel ver vandaan.
Millennium Falcon
Kom aan boord van de legendarische Millennium Falcon, het iconische smokkelaarsschip, bemand door Han Solo, Lando Calrissian, Chewbacca, Rey en Finn.
Sluip door een Star Destroyer van de First Order en verken de gangenstelsels en hangars vanwaaruit gevreesde aanvoerders van de First Order zoals generaal Hux en opperbevelhebber Kylo Renvan hun legioenen trouwe stormtroepers aansturen.