Sunny Day
The Topi-Hairy Contest
Als Sunny mee mag doen aan de Topi-Hairy Contest, gooit Lacey roet in het eten en moet Sunny snel iets anders bedenken.
Rox en Blair zitten per ongeluk aan elkaar geplakt met haarspray. Sunny helpt ze om los te komen.
Doodle, Rox en Blair helpen Sunny om haar speciale wensen voor haar verjaardag te laten uitkomen.