Survivor's Remorse
Cam Calloway, een basketbalster, tekent bij een team in Atlanta.Na een persconferentie waarin hij zijn komst aankondigt, wordt hij met open armen ontvangen.
Jay, een getalenteerde speler die vast heeft gezeten, duikt op uit Cam en Reggie’s verleden. Reggie en Cam zijn het niet eens over hoe ze hem moeten helpen.