The Anarchists
Ondanks een chaotische eerste Anarchapulco verhuizen meerdere bezoekers naar Mexico om zich bij de groeiende anarchistische beweging van oprichter Jeff Berwick aan te sluiten.
Forking Freedom
Een crypto-boom zorgt voor onverwachte miljonairs -en diepe breuken- binnen de anarchistengemeenschap en hun hele missie komt op losse schroeven te staan.
Aan het begin van het zesde Anarchapulco-congres duizelt het de gemeenschap na beschuldigingen van een frauduleus cryptoplan -en nóg een schokkende dood.
Terwijl de droom van een anarchistisch paradijs afbrokkelt, beginnen de leden van de Anarchapulco-gemeenschap zich af te vragen hoe levensvatbaar hun principes zijn.