The Calling
Avi doorzoekt het gebouw van Vincent en zijn huurders; Dania's bedoelingen worden in twijfel getrokken.
Avi achtervolgt mogelijke verdachten van de bommelding; Het achtergrondverhaal van Elisabeth Serra wordt onthuld.