The Couple Next Door
Tijdens een dagtocht naar de kust is de chemie tussen Evie en Danny geladen, wat Becka amuseert en Pete met afschuw vervult. Ondertussen groeit Alans obsessie voor Becka..
De seksuele spanning tussen de twee koppels bereikt tijdens een weekendje weg het kookpunt. Alans obsessie met Becka escaleert, met verwoestende gevolgen.
Een ultimatum van Pete vergroot Evie's obsessie met Danny alleen maar. Danny's plan wordt gedwarsboomd door de primeur van Pete en Sophie op de voorpagina.