The Disappearance
Pools juridisch drama over Joanna Chyłka, een moedige en rebelse advocate die nergens voor terugdeinst om de waarheid te achterhalen.
De gerenommeerde advocate Joanna Chyłka helpt haar vriendin Angelika Szlezyngier na de mysterieuze verdwijning van haar dochtertje van drie.
Meer bewijs wijst in de richting van David, die nog steeds volhoudt dat hij onschuldig is. Chyłka en Zordon bezoeken het naburige dorp voor onderzoek.
Kosmowski overtuigt Angelika om Chyłka's van de zaak te halen. Chyłka verlaat het ziekenhuis en bereidt met Kordian de volgende rechtszaak voor.