The Girls on the Bus
Om zich te bewijzen moet Sadie gunsten uitwisselen met Liberty Direct News-verslaggeefster Kimberlyn om een belangrijk interview te krijgen.
She's With Her
Sadie komt in een neerwaartse spiraal als ze een bekende ziet, Kimberlyn krijgt een belangrijk interview en Grace en Lola sluiten een wapenstilstand.
In Las Vegas leert Sadie Lola over het presidentiële zwembad, verovert Kimberlyn een primetime slot en probeert Grace een medisch dossier in te zien.
Lola en Kimberlyn krijgen ruzie tijdens een herdenkingsdienst, Grace botst met haar dochter Annie en Sadie's carrière komt in gevaar.
Uren voor het Democratendebat worstelen Lola, Sadie, Kimberlyn en Grace met hun plaats in de wereld van de politieke journalistiek.