The Spanish Princess
The Spanish Princess is de levendige en boeiende hervertelling van het verhaal van Catherina van Aragon, dat altijd wordt overschaduwd door haar beruchte huwelijk met koning Hendrik VIII.
Catharina blijft vastberaden de koningin van Engeland te worden en ze smeedt een plan om met prins Harry te trouwen. Lizzie krijgt een verontrustend voorgevoel na een moeilijke bevalling.