Domina
Domina volgt de buitengewone opkomst van Livia Drusilla, de derde vrouw van keizer Augustus Caesar, en brengt de heldendaden, affaires en gevechten om politieke macht rond dit machtspaar dat in het hart van het Romeinse Rijk zat, tot leven.
Livia keert terug naar een Rome dat overspoeld wordt door de pest. Gaius is ernstig ziek geworden en is door een sceptische Octavia buitengesloten van de hulp van Antigones medicijnen. De kwestie van de opvolging is urgent. Het huwelijk van Marcellus en Julia is ontaard in bitterheid, maar Marcellus is favoriet geworden om Gaius op te volgen als hij zou overlijden.