The White Princess
Lizzie beleeft een zware bevalling terwijl gezanten van koning Henry beginnen aan een diplomatieke missie naar Bourgondië, een overzees Yorks bolwerk.
Henry en Lizzie reizen naar Spanje voor de verloving van hun zoon, maar het nieuws over de instabiliteit van hun land is hen voorgegaan.