Tin Star
De Britse rechercheur en ex-alcoholist Jim Worth verhuist met zijn gezin naar een dorp in de Canadese Rockie Mountains. Als nieuwe politiechef opent hij een onderzoek naar North Stream Oil en diens nieuwe raffinaderij.
Ondanks dat hij verliefd is op de dochter van de chef, zet Whitey een plan in gang om Jim op gewelddadige wijze in de val te lokken. Bradshaw kampt met een morele en professionele crisis als hij de kans krijgt Jims leven te verwoesten.
Nu Jim is verbannen bij zijn gezin, besluit Angela hun veiligheid in eigen handen te nemen. Whitey's oom Frank probeert te profiteren van de gunstige olie-situatie door de eigenaar van een bar een zakelijk voorstel te doen.