Troppo
Ted en Amanda onderzoeken Julians buren, rietboeren die grenzen aan Family Tree, en ontdekken dat ze een bittere wrok koesteren tegen Julian over de dood van hun zoon, maar zijn ze in staat tot moord?
Wanneer een drugsverslaafde krokodillenstroper naakt in een vlaggenmast klimt en doodvalt, onderzoeken Ted en Amanda de bron van zijn mysterieuze verdovende middel terwijl ze Julians geldspoor volgen en familiegeheimen blootleggen.
Ted en Amanda wonen Julians excentrieke begrafenis bij, gewapend met explosieve kennis over Raphs afkomst, voordat ze een potentiële tragedie voorkomen bij de plaatselijke Crimson Lake races.
Wanneer Brooke drijvend in een moerassige rivier wordt gevonden, gewurgd en nauwelijks bij bewustzijn, gaan Ted en Amanda op zoek naar haar aanvaller om vast te stellen of er een verband is met Julians moordzaak.