Who Saw the Peacock Dance in the Jungle?
Komugi Yamashita verliest haar vader door moord. Een cryptische brief leidt haar naar een advocaat, Matsukaze, en een verdachte van een executie van tientallen jaren geleden. Samen onderzoeken ze de mysterieuze dood van haar vader.