Winners & Losers
Met een verrassingsuitnodiging voor hun tienjarige schoolreünie staan Bec, Jenny, Frances en Sophie op het punt te ontdekken wat het echt betekent om een winnaar te zijn.
Jenny geeft een feestje om te vieren dat Bec en Matt een trouwdatum hebben vastgelegd. Het evenement brengt iedereen voor het eerst samen - en daarmee ook meer dan een paar verrassingen.